Årsmøte, torsdag 4. juni 2020

Kjære medlemmer

Til sammen 25 medlemmer var representert i årsmøtet. Medlemmene deltok også i ord GF i Sandnessjøen Event AS som ble avholdt samme kveld.

Styret i ANF ønsker alle nye tillitsvalgte velkommen - og takker alle avtroppende representanter i ulike verv, for flott innsats i foreningen gjennom mange år. Mange oppgaver står fortsatt uløst - og det er alltid behov for tillitsvalgte i ulike verv, spleiselag og dugnadsarbeid for å fremme en «aktiv og levendeby». Vedlagt følger presentasjon av foreningens arbeidsmål og oppgaver 2020-2021, slik denne ble presentert i årsmøtet.

Foreningen har p.t. 121 medlemmer. Vi ber om at alle hjelper til med å rekruttere ytterligere medlemmer.
Distribuer gjerne vår web-side for innmelding av nye medlemmer: http://aonf.no/index.php/bli-medlem

Ser fram til å videreføre styrets planer i året som kommer. Styret vil arbeide videre med foreningens 100-års markeringer med bl.a. jubileumsmiddag og jubileumsforedrag til høsten. Nærmere invitasjon vil bli sendt etter hvert som vi kjenner nye retningslinjer for smitteverntiltak ved større arrangement. Næringslivslunsj vil også komme i gang etter hvert, men er fortsatt begrenset av smitteverntiltakene. Sandnessjøen EVENT forbereder og gjennomfører års-hjulet med større arrangement i sommer og høst. BY- og havneverter skal være på plass i byen i perioden juni og fram til medio august. KrabbeVM 2020 og Nord Norges største båt- og fritidsmesse går av stabelen i perioden 10.-13. september 2020.

Vi ber medlemmene om løpende innspill til styrets arbeid, gi gjerne informasjon til pågående arbeid med jubileumsforedrag, innspill til arbeidet med BY- og havneverter eller til øvrige aktiviteter som er under forberedelse i sommermånedene. Bruk gjerne foreningens mailadresse: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vi ønsker alle masse lykke til i sommer.
Kalle Tysnes
Styreleder Alstahaug Næringsforening